Monday, February 27, 2012

ANNE STAUNSAGERS MAKEUP TIPS / get the look..

HOW TO GET THE LOOK: "Lenes look mht styling er ofte ret rock ´n´roll og vildt, Så vi prøver så vidt som muligt at holde makeuppen simpel men stærk. Så feks til afslutnings showet hvor hun bærer et meget larmende sæt tøj fyldt med blinkende sten, der vil jeg lave makeuppen med smokey eyes i en rimelig neutral mørk farve fordi jeg ved det klæder hendes ansigt og hun ser sexet og smuk ud med det look." AND WHAT TO USE: "Jeg bruger næsten altid "Chelsae Girls" Fra NARS som er en smuk lys lipgloss som gør læberne større og meget sexede. "smolder" sort eyeliner fra MAC som jeg lægger på den våde kant når jeg laver smokey eyes. Den er blød at påføre og holder rigtig godt. Youngblood Mineralfoundation, som dækker alt det den skal til tv, uden at se for sminket ud."

No comments:

Post a Comment